Superalimente pe care să le incluzi în dieta ta

Includeți superalimente în dieta dumneavoastră? Acest termen este folosit pentru a descrie alimentele naturale și neprocesate care conțin ingrediente extrem de valoroase pentru organism, caracterizate prin valoarea lor nutritivă ridicată. Superalimentele ar trebui consumate în cantități mici, ca supliment la dieta zilnică. Ce produse sunt incluse în grupul apreciat al superalimentelor? Aflați citind articolul nostru!

Superalimentele – ce sunt acestea?

De mult timp nu se mai știe că dieta este cel mai bun medicament pentru om. Deja Hipocrate a proclamat: „Hrana să fie medicament și medicamentul să fie hrană”. Astăzi, redescoperim cât de mult adevăr există în aceste cuvinte. Prin asigurarea unui meniu variat, bazat pe ingrediente naturale, asigurăm organismului nostru un set de micronutrienți dintre cei mai importanți, care determină buna funcționare a acestuia și care au, de asemenea, un efect benefic asupra stării noastre de spirit, a nivelului de energie și a menținerii unei greutăți corporale corespunzătoare.

Așadar, ce sunt „superalimentele”? Acestea sunt produse naturale, neprocesate, care se disting de celelalte prin conținutul lor de ingrediente favorabile sănătății. Acestea pot include, de exemplu, vitamine, minerale, acizi grași benefici și antioxidanți. Multe dintre acestea sunt produse complet discrete, cum ar fi semințele și fructele, care sunt, de asemenea, ușor de găsit pe piața poloneză.

Cum ne afectează acestea organismul? De ce ar trebui să ne completăm dieta cu superalimente? Multe dintre ele nu necesită nicio prelucrare și pot fi ușor de încorporat în meniul dumneavoastră. De exemplu, cacao crudă sau semințe de in pot fi adăugate la iaurt sau la fulgi de ovăz pentru a îmbogăți o masă cu ingrediente valoroase pentru sănătate. Deși însăși denumirea de superalimente indică o origine străină, în realitate, multe produse poloneze sunt, de asemenea, incluse în „superalimente”. Printre superalimentele poloneze se numără, de exemplu, coacăzele, fructele de soc, semințele de in sau crupele de mei. Așadar, nu trebuie să apelați la produse exotice din țări îndepărtate pentru a vă îmbogăți dieta cu superalimente cu valoare nutritivă ridicată!

De ce ar trebui să acordăm atenție superalimentelor și vara? Merită să știm că consumul lor protejează împotriva efectelor nocive ale radiațiilor UV, accelerează metabolismul și îmbunătățește starea pielii și a tenului. Beneficiile consumului de superalimente sunt greu de numărat!

Superalimentele – o listă de produse care merită să fie incluse în dieta ta zilnică

Lista produselor cunoscute sub numele de superalimente nu este foarte lungă, dar fiecare dintre ele merită o atenție deosebită pentru proprietățile lor unice. În acest articol, vă prezentăm câteva dintre cele mai recunoscute superalimente cu care merită să vă îmbogățiți meniul:

  • Murele albe au proprietăți antioxidante, previn creșterea colesterolului „rău”, au efecte antiinflamatorii și antivirale. Fierul pe care îl conține ajută la reducerea senzației de oboseală și a stării de oboseală, astfel că acest fruct delicios este recomandat ca o gustare pentru persoanele active care doresc să se recupereze după un antrenament.
  • Boabele de Goji întăresc sistemul imunitar, previn bolile de inimă, îmbunătățesc sănătatea articulațiilor și a oaselor, vederea, ameliorează problemele menstruale și întârzie procesul de îmbătrânire. De asemenea, acestea prezintă proprietăți anticancerigene și scad nivelul de zahăr din sânge.
  • Cacao crudă conține magneziu, care ajută la menținerea funcțiilor psihice normale, iar bogăția sa în fier ajută la reducerea senzației de oboseală și a stării de oboseală. Pudra de cacao crudă nu conține zaharuri, așa că este ideală ca băutură de consum sau ca topping pentru deserturi.
  • Semințele de in și de chia sunt o sursă de antioxidanți și de proteine de înaltă calitate. Datorită conținutului ridicat de proteine și fibre și a valorii calorice scăzute, acestea ajută la pierderea în greutate. Ele reduc riscul de boli cardiovasculare și de diabet de tip 2.
  • Superalimentele de pe această listă sunt ingrediente extrem de sănătoase și valoroase pe care le puteți încorpora cu ușurință în dieta zilnică, adăugându-le la gustările sau iaurturile preferate, de exemplu. În plus, există o serie întreagă de rețete interesante pentru deserturi simple, gustoase și bogate în nutrienți, pe care le puteți prepara cu ușurință chiar dumneavoastră. Iată mai jos una dintre ele:

REȚETĂ DE BUDINCĂ DE CHIA CU NUCĂ DE COCOS ȘI MANGO

Ingrediente:

  • 250 ml de lapte (lapte de vacă, lapte de migdale, lapte de orez, lapte de soia, lapte de cocos)
  • 4 linguri de semințe de chia (dacă folosiți lapte de cocos din conservă, vă recomand să folosiți doar 3 linguri de semințe de chia)
  • ½ linguriță de nucă de cocos rasă
  • 1 linguriță de eritritol sau xilitol

Mod de preparare:

Amestecați laptele cu semințele de chia și nuca de cocos. Se lasă deoparte pentru aproximativ o jumătate de oră, amestecând din când în când pentru a evita formarea de cocoloașe. Apoi îndulciți după gust. Se acoperă cu folie alimentară sau cu un prosop de bucătărie curat și se pune la frigider pentru câteva ore sau, de preferință, peste noapte. Se repartizează budinca în pahare sau boluri și se ornează cu fructe proaspete, cum ar fi mango.

Superalimentele ca supliment la o dietă sănătoasă

Dacă doriți să aveți grijă în mod cuprinzător de alimentația dvs. și să preveniți deficiențele nutritive, o dietă echilibrată îmbogățită cu superalimente este alegerea ideală! Dacă nu suferiți de alergii alimentare și nu excludeți proteinele de origine animală din alimentația dumneavoastră, puteți apela cu încredere la dieta la cutie Be Diet Optimal. Acesta este un program de nutriție echilibrată destinat persoanelor care doresc să aibă o alimentație echilibrată și să asigure organismului lor toate vitaminele, mineralele și alți micronutrienți necesari pentru buna funcționare a întregului organism.
Dieta în cutie Be Diet Optimal vă va permite să vă ocupați de o alimentație sănătoasă chiar și atunci când programul dumneavoastră este foarte intens și nu aveți prea mult timp liber. Meniul dietei este foarte variat și nu lipsește adaosul de superalimente valoroase. Este un plan nutrițional atent alcătuit, care nu va fi pe placul doar al persoanelor ocupate! Dieta este disponibilă în până la cinci opțiuni calorice diferite, pentru a se potrivi nevoilor dumneavoastră specifice.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to Top